Sunday, September 14, 2008

Shure I2c-m試玩


iPhone可以話係我用過多有牌子聽歌音質最好嘅手機, 其實我要求一D都唔高, 我覺得iPhone原廠跟機個earphone都已經算唔錯. 不過可能工作同環境唔同, 我D屋企人覺得In-ear式嘅耳機比較適合佢地, 俾我無意中發現左Shure嘅I2c-m, 仲話係專俾手機用. 就等我依個一D都唔專業嘅人試試佢....

先講優點:
1.) 超平, MSRP US$99, 不過我買到$30. $30買到個Shure嘅耳機, 真係唔打得都睇得. 求其買個雜廠野都要啦.
2.) 佢有built-in mic, 即係可以要嚟講電話啦, 通話都算清晰.
3.) In-ear設計, 隔音當然唔錯啦.
4.) 聽歌音質整體比原廠耳機好, 我唔係太識形容, 對比之下原廠果set比較soft D. anyway, 以US$30嚟話算好值好抵玩

缺點:
1.) 雖然佢係有mic, 不過就冇線控. 唔可以好似原廠耳機咁去㩒聽電話, 收線, 跳歌之類....
2.) OEM跟機得一個size耳機膠, 可能我耳窿細, 行街果陣成日都戴唔穩. 不過要配過個都好平好簡單
3.) 音質係比原廠耳機好, 不過如果係原價買就唔係太值(you will expect more when it’s a $100 earphone). 煲多佢一兩個禮拜睇吓會唔會再好多D啦.
4.) 條線長左小小

No comments: