Tuesday, September 02, 2008

點解點解!?!?! - 嫲嫲: "中仔快D開個3G啦"


依排睇緊溏心2.... 阿嫲嫲, Sa姨佢地好鐘意叫人地開個3G.... 都唔知佢係有心誤導, 定係大部份人對科技有誤解?!?! 定係我低估左佢地對科技嘅了解?!?!? 嫲嫲講話: "中仔快D開個3G啦俾嫲嫲見吓你"...... ok, 我明白嫲嫲想同孫仔玩手機視像通話. 不過諗一諗, 佢叫個孫仔開3G, 咁即係個孫仔當時係用緊2G?? 個孫仔平時用2G, 要視像果陣先開3G? 佢識得平時都熄左3G, 用2G慳返D電?? 如果係嘅話, 佢地都有D常識..... 希望佢地唔係無知到認為3G等如視像通話啦..... 3G只係代表手機上網速度, 冇錯玩視像通話需要比較快速度嘅data speed, 不過其實落機呀西門子將會有改良嘅2G, EGPRS 2會去到1.2Mbps, 2G一樣有能力玩視像.

講開視像通話, 好彩netmeeting女王仲未有機會睇溏心2, 又好彩屋企人同我一樣用iPhone 3G, 暫時可以仲可以避一年半載. 不過我相信有朝一日嫲嫲會遇到勁敵, 嫲嫲一句"快D開個3G啦俾嫲嫲見吓你"將會不敵netmeeting女王金句 - ”個孫要見我,開機”(while孫仔根本冇講過任何野). 有人話識反客為主好強, 我就話識講到主客都係佢仲強. LOL~

No comments: