Saturday, September 06, 2008

影印機黨又做野: Guru v.s. Genius



影印機黨自從個Vista抄人抄到一鑊泡之後, 佢地將會用三億美金去推廣佢地果鑊泡. 不過都係離唔開做影印機黨, 今次佢地會學Apple Store嘅Genius, 叫M$ Guru. 佢地將會派百幾個依D Gurus去美國多間Best Buy同Circuit City去幫用Vista嘅用戶. 無論佢地做成點, 我都好會好佩服依班M$ Gurus, 因為Vista嘅問題多到爆, 要做得好真係好難好難. 我間唔中都有幫人執吓D PC, 我可以理解Windows有好多問題都唔容易解決. 不過希望依班Gurus第日遇到難題果陣唔好一味諗住用佢地嘅官方必殺技 - “有問題, 唔駛怕, reformat過部機囉”.

除左依班M$ Gurus之外, 佢地仲拍左電視廣告. 保持到佢地一貫嘅design, 都係老老土土. 唔可以簡單咁帶出個廣告嘅信息. 我都係睇返我嘅”I’m a Mac. I’m a PC”廣告開心D ^^

No comments: