Monday, September 22, 2008

Blackberry - 係D人用慣左定唔敢轉?!


屋企人公司出左部BlackBerry俾佢, 我依排又有新野試.... 玩左幾次之後, 都係唔明Blackberry有乜禁好? Direct Push依家又唔係得佢有, 可能又係D人用慣左唔想/唔敢轉新野啫, 畢竟佢都係將Direct Push email發揚光大嘅手機.... 講返我嘅玩後感, 我覺得佢個OS同過時嘅Palm OS差唔多, 一D都唔好用, 仲衰過Windows Mobile..... 佢嘅唯一好處就有個係佢有keyboard方便一邊渣車嘅時候一邊打SMS / email......

暫時我心目中手機作業系統嘅排名係: OSX > S60 > UIQ > Windows Mobile > Blackberry > Palm > Linux. 唔知聽日出嘅Android又會做成點呢? 我依然希望同相信S60 Touch (+UIQ maybe?!)可以挑戰到OSX嘅地位, 但係Symbian (Nokia)遲遲都唔出手, 可能佢地D S60機太好賣啦, 所以佢地都唔急. 我就用OSX用得好開心, 所以我都可以等, 等佢地做個更完美嘅OS ^_^

No comments: