Sunday, July 27, 2008

出晒煙... ssh Apple TV


Apple出左個Remote app俾iPhone, 仲可以搖控埋AppleTV, 不過部AppleTV都要upgrade上2.1. 我本身用開2.0.2, 加左我兄弟幫我裝晒D NitroTV之類嘅software, 當時心諗upgrade都冇所謂啦, 反正自己大部份video都係AppleTV format, 唔需要”改機”啦. 點知upgrade左先醒起, 自己平時都用多過一部電腦去manage我D video. iTunes只係可以俾我sync一部電腦嘅library, 大鑊! 今次要自己動手玩......

睇過幾個教學, 照計一D難度都冇, 睇落同早期玩iPhone差唔多. 不過由於一個小小地方自己冇留意到, 搞到自己出晒煙, 試左成十幾次, 到最後訓左一覺, 頭腦清醒返, 結果先諗到問題所在, 最後當然搞掂晒啦. 不過今次冇玩NitroTV, 反而想試吓ATVFiles, 當然一樣有搞埋其他嘅video formats support啦! 食飯又可以繼續”撈汁” ^^”

No comments: