Friday, July 11, 2008

iDay.... Hello iPhone 3G


由於我個account有D技術問題, 搞左成日今晚終於攞左我部iPhone 3G 16Gig ^^

今日8:00am去左Richmond Centre排隊, 排16. 最早果位人兄6:00am已經到左(乜個mall咁早開咩?).... 今日Fido佢地勁忙, 做到D人手軟, 台果邊勁慢, 開一個台要成45-60分鐘, 不過Richmond Centre間Fido D 職員f嘅服務太態度好好, 抵攢!!

有個小插曲, 我響途中去左另外唐人兩大Fido reseller, 佢地勁唔掂, 我相信今日有小數人已經被騙, 所以佢地依家仲大把貨. 加拿大嘅朋友, 如果你都會買iPhone 3G, 記得要去返正式Fido自己嘅鋪頭買. 就正如買Apple電腦要去Apple Store買一樣. 你買嘅唔只係一件貨品, 仲有一份服務.

依家又係時候要去玩吓我嘅新玩具 ^^

No comments: