Monday, July 21, 2008

實戰: mobile computing


過左Victoria玩兩日, 今次冇帶Macbook Pro, 一切由iPhone 3G代替. 究竟一個平時每日平均用超過十二粒鐘電腦嘅我可唔可以冇電腦兩日呢? 好, 正式測試我嘅iPhone mobile computing,

1.) 出發之前先打去Fido問清楚, 佢地confirm左Data package係全加拿大都可以用冇extra charge. 所以全程都用Fido嘅3G network, 連WiFi都懶得去search. 3G速度滿意.

2.) iPhone嘅Safari有幾好用過嘅都知, 真正Desktop class software. 上網當然難唔到佢啦, 我都係用佢嚟上吓網, 仲有上MC reply吓D post同移動吓會員D post. 不過iPhone OS 2.0嘅Safari有個小問題, 就係要響個reply個post切換幾次又中又英咁會quit, 希望下個update會好D啦

2.) 睇RSS....網上有禁多嘅睇, 我平時都係靠RSS. iPhone Safari係可以睇RSS, 不過就唔係好完美. 好彩依家有official 3rd party apps, 其中一個叫NetNewsWire (freeware). 我自己習慣鐘意RSS有埋相, NetNewsWire都一樣有. 又可以Mark All As Read. 另外最重要嘅係佢唔駛我響iPhone度入D RSS地址, 直接響電腦入佢地個web site set好晒就得, 就算部iPhone restore過都冇問題, 一log in D feeds就響番晒度.

3.) 去到碼頭先發覺原來冇帶headphone, 要坐成個幾鐘船, 冇得聽歌同睇video. 好彩部機有幾個games. 我可以講句, iPhone嘅games係完全超越所有嘅手機包括Ngage, 好玩程度同畫面同NDS有得揮. 有左official 3rd party apps之後, iPhone突然變左部好強嘅遊戲機.

4.) 今次旅程雖然有帶DC, 但係我都係慣性用iPhone影左好多相. iPhone 3G個camera依然係二百萬像, 冇autofocus冇微距. 不過影出嚟D相依然係喜出望外. 有興趣可以去依度睇睇.

5.) 影完D相我就直接經3G network upload上去我個MobileMe Gallery 做今次旅程嘅即時相片分享. 其實除左MobileMe之外, 有其他3rd party apps都可以俾你做到即時upload相去Flickr之類嘅online album.

6.) 有人話想iPhone有MMS, 我相信遲D 3rd party apps會有, 不過我個人就覺得完全冇依個需要, 我響旅程中有相要send俾我響香港嘅friend我寧願直接email俾佢, 佢可以直接響佢部iPhone即時透過direct push email即時收到. 我又唔駛俾MMS嘅費用. 當然啦, 我依個方法只係適合雙方都係用iPhone (or smartphone)先得, 要send去普通電話都係要等MMS software.

7.) 收發email, iPhone Mail + MobileMe嘅direct push當然係好正啦. 唔駛成日自己check住個email. 不過有小部份人個MobileMe聽講仲有D小問題, 我果兩個accounts暫時都好正常. 另外大家都知我好小用msn(雖然iPhone都可以上msn), 不過我都會有用吓Facebook, 佢地個iPhone app都做得唔錯. 只係希望佢下個update可以做埋可以直接upload相同push message就perfect!

8.) 夜晚book左去downtown Victoria食飯, 其實出發前已經print好晒所有要去地方嘅地圖. 不過果度人生路不熟, 響downtown行吓行吓連自己行左去邊都唔知. iPhone 3G嘅GPS就大派用場, 佢俾我個位置好準. 最後輕鬆到達餐廳.

我覺得今次mobile computing嘅經驗真係唔錯, 如果下次行開兩三日iPhone應該可以應負我嘅需要. 不過我都有D野希望iPhone可以有DD改進,

a.) 我希望Apple會可以俾我響iPhone度manage我D photo gallery, 唔知點解我upload左D相冇順次序

b.) 希望Apple會出個iWeb mini之類嘅iPhone app等我可以直接寫blog就prefect.

c.) 希望Apple會響iPhone加入Back to my Mac依個分唇, 等我去都邊都可以攞屋企部Mac D files. AppStore上面都已經有VNC software, 所以我諗Mac to my back係應該有機會有嘅.

d.) 響出發之前我買左個叫Jade嘅iPhone app, 佢話可以touch up吓D相, 點知佢真係勁廢, 只係可以教到小小brightness. 我一張相都冇用過佢. 希望佢下個update會有改善, 加返多D 簡單嘅photo editing tools啦.

e.) 同上面講嘅一樣, 希望Facebook會加多D分唇. 不過以我所知唔計Apple自己果D, 其他push技術嘅software最快要到九月先會開始有.


今次嘅Victoria之旅玩得好開心, 睇左好靚景, 食左好多好野. 其實自己好唔鐘意果D趕頭趕命嘅旅行, 今次旅程好relax好舒服 ^^

No comments: