Sunday, July 13, 2008

My iPhone 3G Review


好啦, 都叫用左iPhone 3G兩三日, 等我又寫返個review先. 如果你本身係勁唔鐘意iPhone嘅人就唔洗睇落去, 我唔會意圖改變你, 正所謂各有所好(雖然我唔知其他D牌子嘅smartphone有咩好). 講返iPhone 3G, 硬件其實同2G版差唔多, 只係多左3G同GPS. 我覺得如果你本身係住美國或者歐洲某D國家iPhone 3G未必能夠叫你由2G版升上3G版, 因為我覺得iPhone最最最大賣點始終係個OSX, 如果你住個國家本身有賣行貨舊版iPhone, 咁2G版一樣可以直上2.0 OS. 問題就響依道, 如果你同我一樣住加拿大/香港或者以前冇賣行貨嘅國家, 你要上2.0 OS就要等Dev Team出PwnageTool. 講真, 我唔係唔玩hack, 我前前後後都玩左幾十部舊版, 如果我照市價幫人做, 我諗要買返一兩部MacBook Pro都唔係問題. 不過我始終認為唔洗hack先至算完美. hack我會繼續玩, 所以我會keep返部2G版嚟玩. 如果你自問係唔識玩hack, 咁我就強力建議你買返部行貨iPhone 3G.

iPhone 2G / 3G嘅2.0 OS update, 最多人留意嘅會係official 3rd party apps. 有人會話Installer裡面仲多apps啦. 不過official嘅3rd party apps係用正式嘅SDK去寫, 品質好十倍. 就單睇世嘉出嘅Super Monkey Ball就知啦. AppStore依家有大概五百幾個software, 四分一係free apps. 3rd party software會越嚟越多, 遲D仲有會D將會加入push技術. 我都買同單撈左幾個3rd party apps, 正!

講開Push, 好多人之前都話iPhone冇Blackberry式嘅Direct Push, 依家2.0 OS都加入左Direct Push. 可以用exchange server去Direct Push email, contact, calendar....... 不過唔係人人都有個exchange server, 所以我買左Apple嘅MobileMe service. 就正如Apple所講"It's the exchange for the rest of us". 依家我所有嘅電腦/電話嘅所有野都會自動sync over the air. 部iPhone就算唔係開住個Mail, D醫貓都會Direct Push過嚟俾我, Mail icon上面直接會話我聽有幾多個新email. 唔駛自己吓吓check, 勁方便.

iPhone 3G嘅新硬件之一嘅GPS, 都幾好, 位置好準, AppStore上面都有幾個幾有趣嘅GPS-apps, 另外依家有兩間3rd party公司做緊Turn by turn嘅software, 值得期待!!! iPhone 3G其實仲有一個比較小人留意嘅硬件升級就係個speaker, 依家speaker大聲左. 有人話連講電話都大聲埋添.

最後, 叫得iPhone 3G, 當然係加左3G啦. 又要我多口同大家講多一次, 3G唔係等於視像會議, 希望多D人會知3G係data speed. 即係dail up 56k internet同cable/adsl internet嘅分別. anyway, 講返3G, 我都join左Fido個$30 for 6Gig嘅data option, 之前多謝大家嘅努力, 網上五萬幾人嘅簽名, 我地加拿大終於有收費合理嘅3G data. 有人會問6Gig夠唔夠?! 響美國好多所謂手機unlimited data其實都係講緊5Gig. 再者除非你每日長開3G睇YouTube四五個鐘, 否則冇乜可能會唔夠用. 同舊年出第一代iPhone時Steve Jobs講嘅一樣, 3G係比較食電, 所以我平時應該會熄左個3G, 一般direct push email, edge都ok. 要用先開3G會好D. 依家唔駛再樣衰衰通街搵同試free wifi. 另外, Fido個3G speed我都好滿意, 速度幾好. 如果你都有用3G data嘅需要就要快D加, 因為佢地話個$30 for 6Gig promotion只係做到8月31號.

我講到iPhone 3G禁好, 咁係唔係冇野好改進? 我就覺得依個世界冇野係完美嘅. 我希望下一代iPhone會有個好小小嘅camera, 我唔係要亦都唔會無知去追像數, 我平時上網upload相都用Automaor自動resize 800x600先至upload, 我只係想Apple第日會加AutoFocus同花花. 另外希望佢地再加強D舊電. 等就等用3G果陣可以再用耐D.

依家可算係接近完美, 有齊iPhone 3G + 2.0 OS + MobileMe + 3G data network, 我嘅mobile computing嘅世界完全改變晒. thanks Apple & Fido ^^

*仲有要多謝兩個神秘人幫我, 令我買iPhone 3G嘅過程禁順利

No comments: