Sunday, March 06, 2011

懶人玩具….. 我屋企嘅阿信


科技帶俾我地好多娛樂同資訊外, 當然仲帶左好多方便俾我地…… 方便到連抺地清潔都有得懶. 平日行街多數都只係會見到叫做iRobot嘅清潔機械人, 之不過iRobot主要係做自動吹塵. 而我依個就叫做Mint, 就係俾木板地同街磚地用嘅. 佢有兩個模式, 一個乾抺一個濕抺. 乾抺可以直接裝上平時超市有得賣嘅Swiffer. 濕抺就用跟機嘅microfiber布, 響濕抺模式果陣佢仲會做出反覆前後嘅抺地動作. 除左主機之外, 佢仲有個NorthStar GPS接收器去做地位, 認位都好很好, 所有要抺地方佢都冇留, 枱底櫈底櫃底都難唔到佢, 又抺得好乾淨(起碼抺得好過我). 我屋企唔算多傢俬雜物, 叉一次電大約可以抺一千呎地方, 一次乾加一次濕. 總括嚟講我對我屋企依個阿信好滿意, 懶人家庭必備!

No comments: