Sunday, February 27, 2011

等到2046...



每次蘋果有新野出, 我都會有類似以下嘅對話, 早幾日出左新MacBook Pro當然都冇走雞, 到今日為止已經係依幾日裡面嘅第四個......

A: 等左好耐, 出左新MacBook Pro喎. 個spec都幾正又有超快嘅Thunderbolt.

B: 係呀, 真係幾正. 買啦買啦.

A: 我都係再等, 聽講出年果部仲正.

B: 咁不如等到2046啦, 我都聽講到時果部正過你講出年果部. 2046果部唔只又快又輕禁簡單, 佢可以變個掃把出野幫埋你掃地, 又可以洗衫煮飯......

A: …………

唔係話唔可以吹水, 都唔好話我吋. 但我真係唔知科技原來可以慢慢等. 每日都有新發明有新技術. 我唔係話你明知聽日出新野今日仲去走去買"舊野"先至叫有型, 但係成日吹話要買依樣買果樣自己真係會開心D架咩?? 我都係果句: "自己鐘意或者有需要, 而自己又負擔得起就去買囉."

過幾日又有新野出, 吹水嘅依然水繼續吹, 我到時可能都係一句: "再等等啦, 我收到風, iPad 9會仲正架."

No comments: