Monday, March 23, 2009

iPhone 3.0 beta試玩報告


上個星期蘋果公佈左今個暑假會推出嘅iPhone 3.0 OS update. 而developer開始可以有beta進行測試. Instead of聽D未玩過嘅人吹水, 不如自己試試. 我都有幸可以先玩為快依個"Big Three-O".....

• Copy, Cut & Paste..... 好多人恨左好耐. 我自己都覺得依個分唇唔係太重要, 因為我唔覺得自己會有需要成日響部電話度做editing, 不過隨住D app同hardware嘅發展, 可能第日會有越嚟越多機會會用..... 雖然依個3.0仲係beta版, 但係已經做得好好, 㩒緊個畫面要copy嘅部份, 之後佢會highlight, 上下左右會有四個細藍色點等你可以可仔細D選擇你要嘅部份. paste就好簡單, 㩒一㩒出左個bubble就可以paste. 不過最有趣都係搖搖部機就可以做到undo.

• MMS...... 一個outdated嘅科技俾D冇果樣整果樣嘅手機傳下多煤體file用. 從頭到尾iPhone都冇需要依個功能. Anyway, beta版未完全有carrier setting. but I don't care. 我連試都唔想試. Direct push-email and Push notification are the ways to go.

• 講到Push notification, 3.0終於會有. Keynote都講過, 如果好似其他平台咁直接俾iPhone行Background app係可做得到, 不過會好似果D機禁食電同減慢運行中個app嘅速度, 所以Push notification係目前最理想嘅解決方法. 點解我話係"目前"?! 因為我相信將來到手機有dual or multi core嘅cpu嘅時候可能會有所改變.

• iPhone OS 3.0會將會有A2DP藍牙立體聲 (iPhone 3G / iPod 2nd gen only).... 我就覺得唔係太重要. 之前試幾個SE同iTech嘅A2DP嘅耳機, 我已經算係要求唔高, 但係佢地真係全部都唔掂. 或者等遲D有好嘅A2DP耳機先算. 再加上始於長開Bluetooth聽歌一定會勁食電, 而且耳機多條線都唔會話阻到我幾多.

• Peer to Peer功能檔案傳送及遊戲對打, 用Bonjour, 唔需要經router, 唔需要pairing. Very nice.

• SMS可以Forward 或者個別message刪除. 依樣我就唔幫Apple, 依個功能一早就應該要有. Anyway, 遲到好過冇到.

• 多個app加入左橫向keyboard, 例如Mail, Messages同Notes都可以同橫向keyboard打字. 不過我已經習慣左用打直果個keyboard, 我亂打佢都會出我要嘅字. LOL

• 3.0可以一次過send/delete多過一張相, 雖然依家2.0嘅3rd party app都可以做到一次過send幾張相. 不過built-in始終方便D.

• 另外新加入左一個Voice Memos嘅錄音app, 可以直接edit, 之後email/mms出去. 如果同iTunes sync會入返iTunes個library裡面.

• 本來2.0果陣已經話有Notes syncing. 等到3.0終於有. OS 3.0駁左iTunes之後會出現多一項Notes Sync. 依個簡單嘅分唇我等左好耐, 以後一定會多好多機會會用Notes.

• 將來D 3rd party app會有In App Purchasing. 即係乜? 有兩個classic嘅examples, 例如, 你玩個game可以因應你自己嘅進度去買關. 好有可能第日會小左D "Lite:版本嘅game, 因為developer可以先俾過免費game你試, 可能只係得一兩關, 當你覺得好玩就要俾錢買之後再先要俾錢買跟住落去嘅關. 另外一個例子就係電子書/雜誌, 可以響個app裡面直接訂閱.

• Developer可以響個3rd party app直接進入Maps/iPod Library.... 另外Core Location更加開放, 將會有3rd party嘅Turn-by-turn GPS軟件

• iPhone 3.0有built-in嘅Tethering, 即係話手機個3G data可以經USB/Bluetooth同電腦分享上網. 不過要視乎carrier而定. 不過聽話Rogers依方面比較寛鬆, 相信佢地應該會比D客咁用. 

• Developer將可以利用External Accessories framework開發軟件, 令iPhone/iPod Touch經dock connector或者Bluetooth去配合硬件...... 唔知會唔會有Bluetooth keyboard呢?!

• 最後一個3.0主要分唇叫Spotlight, 如果你用開OSX就知道Spotlight係個Universal Search, 同Windows果個冇乜用嘅"Search"冇得比. 依家iPhone上都有埋依個功能強勁嘅Spotlight, 輕鬆咁就可以搵到要嘅資料. (search中文都冇問題)

OS 3.0將會係個大update, 有成1000新API加100樣新功能, 我諗從來都冇手機廠會出個禁大嘅update比D舊客, 所以我成日都話買野嘅售後服務比買野果陣更加重要, 一分錢一分貨, "貨"點只係"貨物"禁簡單. 另外響新OS package裡面發現左幾部新機嘅踪影, 當中iProd"同"iFPGA"大家都有好多幻想, 又話Tablet又話Netbook. 不過都有比較明顯但係一樣有趣嘅係"iPhone 2,1"同"iPhone 3,1". 依家賣緊嘅iPhone 3G係"iPhone 1,2", 之前第一代iPhone係"1,1"...... 我估"iPhone 2,1"係今個暑假會推出嘅新iPhone 3G, 外型同依家果部差唔多, 但係CPU會快D, 會有好D嘅camera. "iPhone 3,1"就可能會係一部有個slide keyboard嘅iPhone. 大家又再俾D想像力啦!!!

More screenshot on iPhone 3.0 beta
http://gallery.me.com/mobile23#100226

No comments: