Thursday, March 05, 2009

Back to My Time Capsule


早兩日Apple推出左D新野, 大家都比較留意Mac Mini, iMac同MacPro. (By the way, iMac真係好抵玩, 計落仲平過PC廠機)...... 不過其實除左desktop之外, 佢地D router都有update, 當中我最鐘意Time Capsule中嘅dual-band WiFi同經Internet remote login返入去個Time Capsule度. 正當我諗可能要upgarde之際, Apple出左個software update照顧我地D舊客, dual-band WiFi係硬件問題冇得好講, 但係舊款依家一樣都可以有remote login. 當然要第一時間做software update, 依家我都可以任何時候經MobileMe入我個Time Capsule個Hard Drive裡面攞files, 十分方便. Thank you Apple!!!!!!!!

No comments: