Sunday, May 31, 2009

仲有一個星期 - WWDC 2009


冇左蘋果參與嘅MacWorld Expo, 但係依然有Apple Worldwide Developers Conference, 本來WWDC只係俾D developers參與嘅會議, 但係依幾年Apple都有利用WWDC公佈新產品. 例牌conference之前一定有好多傳聞, 好多仲係好一廂情願, 天馬行空嘅亂吹水. 如果有跟開Apple新聞/傳聞嘅朋友都一定會有一D辨別能力, 因為好多時蘋果做某D野都會有意無意間留底諸絲馬迹俾我地有D幻想空間. 如果冇就不防俾D時間做吓功課. Gizmodo有篇幾好幾專業嘅文章不防花小小時間睇睇, 期望係要有, 不過唔係亂信同亂期望囉~

What's Cooking for Apple WWDC '09

另外香港方面有所謂下一代iPhone工程機嘅測試, 真假自己定斷. 不過我就好期待iPhone個相機有Auto Focus, 依樣係我用iPhone day1開始就投訴嘅野, 幾多個megapixel根本一D都唔重要, 玩具級sensor嘅主宰始終都係software, 再者手機影完嘅相都係只係響電腦睇, size大一大都冇乜作用.


WWDC之前兩日Palm將會響美國推出Pre, 一部暫時我認為唯一可以同iPhone相提並論嘅機, 不過我未親身試玩過都唔會評價住. Android之前令我有D失望, Palm WebOS雖然起步慢左, 但係Pre都有機會俾到D驚喜我地. 依家OSX拋離對手太遠, 要有競爭先會令蘋果進步.

No comments: