Sunday, February 22, 2009

Mobile World Congress 2009曲終人散


記得以前都有追Mobile World Congress, 睇吓果年有乜新手機出. 記得我以前一年都換三四部手機. 自從iPhone嘅出現, 我就變得好"專一".... 雖然Apple係手機界嘅一份子, 但生果公司好明顯係唔同level, 人唔到但係"iPhone精神"就隨處響Mobile World Congress度出現, 有人創新有人鐘意做影印機黨, 反正"99.5% of the industry is trying to copy Apple’s iPhone". 一於大家一齊抄. 講到佢地, 我最欣賞Palm Pre. 佢係唯一可以同iPhone相提並論嘅機. 就正如做電腦一樣, 只有Apple同Palm先至明白到, 要有成功好用嘅產品, software同hardware一定要同時配合. 絕對唔係你做一part佢又做一part, 求其炒埋一碟人有我有就算.

講返Palm Pre, 佢將會係Palm起死回生食粥食飯靠晒佢之作, 請左好多生果鋪嘅前職員, 連Multi-Touch都用埋, 一於好小理開發嘅框框. 功能好強, 係目前真正可以稱得上為"iPhone killer"嘅手機. 我唯一嫌棄佢個screen細左小小, 不過我都會有機會買佢, 希望佢會快D出同會推出GSM (HSDPA)版本, 仲有快D搞好其他配套. 因為六月可能有其他選擇架.....

No comments: