Wednesday, January 21, 2009

生果公司第一季營利報告


好小會響blog道講生果公司嘅財政報告, 經濟不景, 個個都話生意唔好, 生果公司竟然相反做到有超過一百億美金嘅收入..... 我唔係想講依果我連數都唔識數嘅數字, 我想講嘅係佢地今日講左幾樣有趣嘅野...... 一係關於"iPhone Nano", 同我講嘅一樣, 傳聞都係某D人一廂情願亂吹. iPhone已經改變左好多手機嘅傳統, iPhone已經做到所謂嘅智能手機一般人都一樣合用, 做部小D功能同個芒再細嘅"iPhone Nano"真係唔make sense....... 二係關於netbook, 現階段Apple唔會做netbook, 諗一諗如果真係有Apple netbook嘅話, 佢地要賣幾部先可以賺到一部MacBook嘅利潤, 仲要同人鬥cheap做cheap自己個品牌, 點解要racing to the bottom?! 再加上netbook能力有限, 又要做到有好嘅computing experience, 好似有點吃力不討好. 我相信Apple依然會有機會做細laptop, 但唔會係依家我地見到嘅小兒痳痺netbook...... 最後一樣係講一D抄iPhone專利功能嘅手機, 果D抄完人又話自己係原創, 睇嚟Apple真係會響法律上開始做D野.

No comments: