Sunday, November 16, 2008

Push IM - FaceBook


唔知係唔係年紀大左, 依家小左開我個MSN或者iChat. 所謂IM, 即係Instant Messaging, 當然用電腦同朋友聯絡好重要, 但係可能大家都大個左, 好多時都係工作為重, 唔係個個都可以或者有時間響辦公室玩IM, 亦好時好多野都唔駛真係話要好”Instant”. 隨住social networking多左人用, 好似Twitter / MySpace / FaceBook之類, 有唔小人都將依D online social networking做埋IM. 我都唔例外, 我都不經不覺將FaceBook變做左我個主要嘅IM. 平時除左個入吓FaceBook個web site睇睇朋友嘅update同message之外, 我響FaceBook亦都加左”Mobile”嘅setting. Apple遲遲都未出佢地個push notification, 再加上我個fido plan有多到我用唔晒嘅sms. 依家我就set左FaceBook果D message可以direct push sms去我個電話到, 之後我就可以響iPhone嘅FaceBook app度reply, 十分方便. FaceBook上嘅Mobile可以俾你set邊幾種notifications你想佢push俾你, 仲可以set埋時段, 唔會話半夜俾佢噪醒.

No comments: