Friday, October 17, 2008

新機試玩: MB & MBP


今日放工終於有機會去鴨鋪士多試玩全新嘅MacBook同埋MacBook Pro.....先講MacBook Pro, 今期嘅新設計只係響15吋型號, 17”應該要等到一二月. 新機design好靚, 新嘅multi-touch”冇制”嘅glass trackpad好正. 玻璃面芒比想像中討好好多...... 雖然MBP嘅spec好勁, 不過我覺得今期嘅主角應該係MacBook先啱, 我用Mac以來嘅laptop都係PowerBook或者MacBook Pro, 白色iBook/MacBook總係有一種次一級嘅感覺, 但係新MacBook就完全洗左依個感覺, 可以同大哥MBP同台比較, 有人甚至叫新MB做”MacBook Pro Mini”, 俾到好多人有當年12” PowerBook嘅感覺. 依家你俾MB嘅價錢但係就有MacBook Pro級嘅電腦, 有齊Precision Aluminum Unibody, Muilt-Touch glass trackpad, LED芒, drive到大芒嘅DisplayPort, 夜光backlit keyboard, 薄過1吋嘅機身, 一樣有SSD option. 再加上今次仲有張唔再失禮嘅video card, 打吓戲都得, 聽講依張GeForce 9400M聽講話有上一代MBP用果張咭嘅八成功力. 有人會話唔打機的話graphics card一D都唔重要, 咁諗就錯, 出年推出嘅OSX 10.6 - Snow Leopard將會加入OpenCL, 目的就係令CPU同GPU發揮得更好, 就算唔係要嚟打機都好, 第日graphics card都將會提升電腦日常嘅效能. 所以靚graphics card唔再係打機人仕嘅專利........ 暫時睇左好幾個reviews同forums嘅posts, 大致都係讚新MacBook同MacBook Pro, 造工遠超其他PC. 暫時唔鐘意新機都係一D買左舊款MacBook冇幾耐果班, 又或者要firewire扮pro但係又唔捨得俾錢買MBP果D人........ 不過我都對新機有小小投訴, 就係MB明明都係用LED但係就唔夠MBP果個D色禁跳. 另外新MBP點解會重過舊款, 雖然係0.1磅, 但係心理上都會覺得係重左......... 咁應該買MB定MBP好D?! 首先要睇睇自己洗唔洗要15”芒, 如果冇所謂又唔駛用firewire, 今次真係可以考慮吓買新MacBook, 我覺得如果只係偶然打吓機, MBP個dual graphics cards有小小overkill左......... 至於我會唔會upgrade, 我暫時應該唔會, 雖然新款吸引到我, 不過我依家都用緊有Multi-Touch嘅2.4Ghz舊款MBP, 應該會用多一排先, 可能rev. B先會換 ^^

No comments: