Sunday, August 31, 2008

Telus/Bell追3G HSPA


Telus同Bell以前成日講到自己個CDMA network有幾好, 但不認不認還須認, 續之前傳話佢地會等到4G (LTE) 嘅時候會回歸世界性嘅GSM-based嘅科技, 依家又話佢地等唔到禁耐, 要響一年加個HSPA network, 即係我地成日講嘅3G(3.5G)....

雖然我依家個Fido plan好無敵, 我應該好難會轉過去. 不過我都十分歡迎佢地改制式. 起碼唔駛令Rogers/Fido再獨佔GSM網絡, 有返小小壓力. 而且CDMA根本唔係Global standard, 早就應該要換. 希望佢地搞禁多野最終得益會係我地D消費者啦.

No comments: