Tuesday, January 15, 2008

2008. There's something in the Air


今日一早睇左文字版既S.J.'s keynote, 到今晚先有時間睇返個video同D細節, Steve今日分別講左四樣野....

1.) Time Capule.... COOL. Time Machine終於可以wireless backup. 但係我已經入左個LaCie 500G drive俾我個Airport Extreme -_-"

2.) iPhone 1.1.3. 同之前網上流傳既幾乎一樣. 不過暫時有得睇冇得用, 又係"老鼠同貓既遊戲". 除非Rogers/Fido會出!?!..... 另外iPhone頭200日賣左四百萬部, 有人話勁有人話普通. 我就覺得依個成績好好. 自己做過電話, 明白個game係點玩, iPhone係Top of the line既機, 唔係要黎谷開台果D Free phone or cheap phone. 做到依個數字絕對係掂.

3.) iTunes Movie Rentals.... 唔知點解, 我覺得依個先係今日既焦點. 又有主要果幾間studio撐.... 我睇戲通常都係一次就夠, 冇乜機會/時間會反抄, 租左又有30日時間等我開始, 又唔駛去還碟, 又唔會一屋都係DVD, 又唔會長期有一堆movie files響部電腦度. iLike ^_^

4.) There's something in the air. 當中既Air就係講全世界最薄既laptop - MacBook Air. 佢真係超勁薄. D spec可以上Apple睇. 有趣既係友人又講起"點解MacBook Air都係咁大部", 佢話應該做個得幾吋螢幕果D機先至係....... 我就一D都唔認同. 自從12" PowerBook之後, 我話過唔會再買12"以下既laptop. 原因好簡單, 到依家為至根本就冇任何一個OS係design俾細mon用. 如果要細, 用iPhone好過, 反正二月會有SDK, 好快就會有真正既software for iPhone. 另外如果其他生產商係要玩細mon都要俾D誠意, 抄下Apple個MacBook Air既multi-touch trackpad, 起碼用起果D得果幾吋mon既機都冇禁痛苦 >.<

Anyway, Apple都係要我繼續等我既新MacBook Pro.... 唔知點解我覺得二月會有新update.... 可能有個"One more thing"既event ^_^

No comments: