Friday, July 13, 2007

thank you Vista


工作關係,對左Vista成個星期,都有成三年冇長期用Windows, 唔計之前試玩,今次算係第一次真真正正用Vista. Vista好唔好真係唔係敢講,不過真係好多謝 M$ Windows.......

a.) 用左佢十年,佢令我出電腦有基本認識,起碼可以Windows & OSX兩邊走,自己唔算好叻,但係大部份電腦問題都可以解決.

b.) Windows 令我知道 Mac OSX真係好方便好簡單

c.) Windows 令我知道咩叫做俾電腦玩。等我用OSX果陣知道咩係玩電腦.

d.) 好好彩Windows 響我小時候出現,幫我"打發"左唔小時間。如果到依家工作咁忙仲用佢就真係乜都唔駛做.

thank you Windows @.@"

No comments: